Książki K. Łozińskiego i P. Rachtana "Raport gęgaczy" oraz K. Łozińskiego "Życie pod wiatr", można nabyć w następujących księgarniach:
Naukowej (Warszawa), Lexicon (Warszawa),
Wiejska 14 (Warszawa), Bookszpan (Warszawa), Profit (Warszawa), Wolne Słowo (Katowice), Przy Fredry (Poznań), Wiedza (Kielce), Bumerang (Gdańsk, Targ Węglowy 1), Tania Książka (Białystok) oraz Odkrywcy (Łódź)

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Potrzeby psychiczne człowieka a reklama

Informacje o publikacji

Autorzy: Katarzyna Nadolska (autor monografii)
Kategoria: PEDAGOGIKA I PSYCHOLOGIA
Ilość stron: 106
Numer ISBN: 978-83-62625-12-3

Opis publikacji

Ze Wstępu:
Któż z nas nie wie czym jest reklama? Według słownika wyrazów obcych, reklamą nazwiemy każde rozpowszechnianie informacji o towarach - ich zaletach, wartości, miejscach i możliwości nabycia(…) za pomocą plakatów, ogłoszeń w mediach czy ustnej zachęty do korzystania z jakichś usług lub nabywania określonych produktów. Można śmiało zaryzykować twierdzenie, iż każdy człowiek styka się z nią na co dzień.
Media zagościły na stałe w naszych domach. Jest ona tak powszechna, że czasami nawet jej nie zauważamy. „Wciska się” wszędzie i dotyka niemal wszystkich obszarów naszej rzeczywistości. Towarzyszy nam na ulicy, w tramwaju, autobusie. Wkrada się ukradkiem do naszych mieszkań za pośrednictwem radia, telewizji i internetu. Kupujemy ją w gazetach, dostajemy „gratis” w broszurach reklamowych.
Irytuje nas oglądanie filmów, których około jedną trzecią emitowanego czasu stanowią różnego rodzaju reklamy. Nawet sprawdzając swoją pocztę e-mail, czy przeglądając strony www, narażeni jesteśmy na różnego rodzaju reklamy online i offline, które wręcz utrudnią nam szybkie uzyskanie żądanych informacji.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I.
Reklama
1.1. Definicja reklamy
1.2. Rodzaje i formy reklam
1.3. Cele reklamy
1.4. Funkcje reklamy
1.5. Język reklamy
1.6. Etyka w reklamie

Rozdział II.
Potrzeby psychiczne człowieka
2.1. Definicja pojęcia „potrzeba psychiczna”
2.2. Potrzeby psychicznego dorosłego człowieka
2.3. Potrzeby psychiczne młodzieży i dzieci

Rozdział III.
Osobowość klienta a reklama
3.1. Definicja pojęcia „osobowość nabywcy”
3.2. Typy klientów

Rozdział IV.
Emocje składnikiem przekazu reklamowego
4.1. Definicja emocji

Rozdział V.
Oddziaływanie reklamy na klienta
5.1. Wpływ reklamy na dorosłych
5.2. Wpływ reklamy na młodzież
5.3. Wpływ reklamy na dzieci

Rozdział VI.
Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie
6.1. Materiał, metody i sposoby badań
6.2. Analiza wybranych reklam
6.2.1. Reklamy środków czystości i sprzętu gospodarstwa domowego
6.2.2. Reklamy artykułów spożywczych i używek
6.2.3. Reklamy kosmetyków
6.2.4. Reklamy samochodów
6.2.5. Reklamy leków
6.2.6. Reklamy usług
6.2.7. Reklamy książek, dzienników i czasopism
6.3. Podsumowanie

Zakończenie

Bibliografia

Cena publikacji

47,00 PLN


Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt Alexis Sanchez Jersey http://www.arsenalplayershop.com http://www.ncaaplayershop.com Eddie Lacy Jersey http://www.realmadridplayershop.com lagalaxy soccer shop mls player shop uefa club jersey national soccer shirt usa soccer player shop hockey throwback shop 16/17 juventus jersey shop penguins player shop blackhawks player gear blues player shop 16/17 atletico madrid jersey shop capitals player shop marian hossa jersey andrew shaw jersey clark griswold jersey patrick kane jersey duncan keith jersey jonathan toews jersey Artemi Panarin Jersey 2017 saint germain jersey barcelona jersey 16/17 16/17 Manchester United jersey 16/17 Real Madrid jersey 2017 inter milan jersey 16/17 bayern munchen jersey shop hockey jersey canadiens player jersey anaheim ducks player shop mlb player shop lakings player store lakings player shop

Ergobaby Pas Cher | Louboutin Pas Cher | Canada Goose Pas Cher