Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Doktor nauk spo�ecznych, medioznawca, adiunkt w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wroc�awskiego, specjalista ds. programowych Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Dziennikarka w latach 1993-2002.
Zajmuje si� analiz� i diagnostyk� rynku formatów medialnych, kulturowym, spo�ecznym i politycznym wp�ywem mediów, badaniami opinii publicznej. Autorka m.in. artyku�ów Kampania dwóch kandydatów. Analiza zawarto�ci dzienników i tygodników w okresie kampanii wyborczej (2011), Analiza tre�ci mediów jako metoda wyprowadzania wniosków o wizerunku polityki (2011), Stimulators of local media’s in Poland (2010), From Monopoly to Digitalisation: Issue of Pluralism in the Market of Local Radio Broadcasting in Poland after 1989 (2010), Obraz polityki w dziennikach „wielkiej czwórki”. Fragment bada� (2010).