Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Iwona Parzniewska



Biografia:

Mentorka i ekspertka w zakresie komunikacji (wewn�trznej i zewn�trznej) oraz public relations - w bran�y nieprzerwanie od wrze�nia 1989 roku. Wyk�adowczyni i szkoleniowiec. Politolo�ka i dziennikarka, rzeczniczka prasowa, a przede wszystkim jedyna w Polsce specjalistka w zakresie subdyscypliny naukowej „komunikowanie wyznaniowe”.

Redaktorka naczelna czasopisma naukowego „Punktum Temporis” (ISSN 2081-1098). Wspó�fundatorka i prezeska Zarz�du „Fundacji Dialogu”.


Absolwentka Wydzia�u Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiello�skiego oraz politologii i dziennikarstwa na tej samej uczelni. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie (kierunek: bankowo��).


Rzeczniczka Prasowa trzech prezydentów Krakowa. W Szkole Przedsi�biorczo�ci i Zarz�dzania krakowskiej Akademii Ekonomiczniej koordynowa�a pierwsz� edycj� programu Tempus-Phare w ramach wspó�pracy tej uczelni z brytyjsk� Teesside Business School. W Warszawie, rozwija�a public relations w dzienniku „Rzeczpospolita” i prowadzi�a projekt restrukturyzacji pionu marketingu w tygodniku „Przekrój”. W centrali BRE Banku SA, w specjalnie powo�anym zespole ekspertów by�a odpowiedzialna za pierwszy projekt komunikacji dla detalicznego sektora BRE Banku SA-MultiBanku, realizowanym z mi�dzynarodowym zespo�em pracowników - bilingual - po polsku i po angielsku. Po powrocie do Krakowa piastowa�a stanowisko dyrektora promocji Radia Kraków SA. By�a te� g�ówn� specjalistk� i doradczyni� ds. PR Prezesa Zarz�du ARM SA w Krakowie.

By�a wyk�adowczyni akademicka w Katedrze Ekonomii Instytutu Zarz�dzania na Wydziale Zarz�dzania i Komunikacji Uniwersytetu Jagiello�skiego oraz Wy�szej Szko�y Zarz�dzania i Bankowo�ci w Bielsku-Bia�ej. Go�cinnie tak�e wyk�adowczyni Instytutu Pastoralnego dla wikariuszy i praktykantów Ko�cio�a Ewangelicko-Augsburskiego w RP.


Jej zainteresowania naukowe oscyluj� wokó� zagadnie�: komunikowania i public relations w organizacjach ró�nego typu; komunikowania wyznaniowego; marketingu rynku us�ug wyznaniowych; komunikowania kryzysowego; komunikowanie marki i wizerunku w aspekcie zarz�dzania reputacj� organizacji - ze szczególnym uwzgl�dnieniem organizacji wyznaniowych; zarz�dzania sytuacj� kryzysow� w Ko�cio�ach i zwi�zkach wyznaniowych.
Autorka pierwszego w Polsce profesjonalnego „Kodeksu Etyki Pracownika Parafii”, napisanego dla parafii ewangelicko-augsburskiej w Krakowie. Autorka licznych artyku�ów naukowych i materia�ów szkoleniowych z zakresu komunikowania marki i wizerunku organizacji ró�nego typu-w tym ko�cio�ów i zwi�zków wyznaniowych.


Cz�onkini Polskiego Towarzystwa Kulturoznawczego; cz�onkini-sympatyczka krakowskiego oddzia�u Polskiego Towarzystwa Bada� Reformacji; cz�onkini-sta�ystka Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR.
W�a�cicielka marki doradczo-mentoringowej „Instytut Komunikacji Marketingowej”.

 

Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt