Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Autorzy:
Witold Tomasz Machura (redaktor publikacji), Monika Kaczmarek-�liwi�ska (redaktor publikacji)
Kategoria: PUBLIC RELATIONS
Ilość stron: 88
Numer ISBN: 978-83-62625-00-0
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie [Piotr Szarszewski]
Magdalena DURZY�SKA
Poj�cie public relations w �wiadomo�ci spo�ecznej. Badania empiryczne
Karolina KWAPISZ
Wizerunek bran�y public relations w polskich mediach
Karolina GROCHOWSKA
Internet jako narz�dzie public relations
Ma�gorzata KOWALCZYK
Blogi w politycznym public relations polskich polityków
Kamila NIED�WIECKA
Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwa�niewskiego
Iwona PERCHEL
Miej zasady, �am zasady... czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations
Monika PO�UBOCZKO
Politycznie s�aba p�e�
Magdalena RYCHLEWSKA
Nie dla pieni�dzy, ale nie bez pieni�dzy. Public relations w organizacjach pozarz�dowych na przyk�adzie stowarzysze�: ELSA i AIESEC
Natalia SZA�KOWSKA
Public relations miasta Ko�obrzeg
Patrycja MAJKOWSKA
Jak zorganizowa� efektywny i efektowny event?
POS�OWIE [M. Kaczmarek-�liwi�ska, W. Machura]