Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Autorzy:
Leszek Wi�niewski (autor artykułu), Paulina Maria Wi�niewska (autor artykułu), Marcin Serafin (autor artykułu), Barbara Maria Mazurkiewicz (autor artykułu), Robert Grochowski (autor artykułu), �ukasz Dul�ba (autor artykułu), Anna Dolska (autor artykułu), Elwira Anna Bonis�awska (autor artykułu), Mateusz Maria Bieczy�ski (autor artykułu), Adam Baszkowski (autor artykułu), Witold Tomasz Machura (redaktor publikacji)
Kategoria: ETYKA W MEDIACH
Ilość stron: 142
Numer ISBN: 978-83-929417-6-7
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie
Leszek WI�NIEWSKI
Liberum veto w sprawie wieszania krzy�y w szkole?
Elwira Anna BONIS�AWSKA
Katastrofa pod Smole�skiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poleg�ych (na wybranych przyk�adach)
Adam BASZKOWSKI
Etyczne i prawne aspekty lustracji w �wietle orzecznictwa Europejskiego Trybuna�u Praw Cz�owieka w Strasburgu
Marcin SERAFIN
Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych
Mateusz Maria BIECZY�SKI
Ochrona dzieci i m�odzie�y jako granica wolno�ci sztuki w prawie niemieckim
�ukasz DUL�BA
Etyka dziennikarstwa katolickiego na przyk�adzie twórczo�ci Jerzego Turowicza w okresie Polski Ludowej
Anna DOLSKA-ZAGHDOUDI
Spo�eczno�� internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji spo�ecznej XXI wieku
Robert GROCHOWSKI
Udokumentowana i nieznana historia reklamy
Paulina WI�NIEWSKA
M�czyzna w �wietle rozwa�a� na temat istoty kobieco�ci. Analiza problemu na bazie internetowych �rodków komunikacji spo�ecznej, adresowanych do kobiet
Robert GROCHOWSKI
W�adza reklamy a umys� konsumenta
Z DZIEDZIN POKREWNYCH…
Barbara Maria MAZURKIEWICZ
Modernizacja struktury zarz�dczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizacj� projektów i wdro�enie zasad New Public Management
NOTY O AUTORACH