Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Public relations: zarz�dzanie informacjami

Informacje o publikacji

Autorzy: Piotr Bielawski (autor monografii)
Kategoria: PUBLIC RELATIONS
Ilość stron: 182
Numer ISBN: 978-83-62625-14-7

Opis publikacji

Ze Wst�pu do publikacji:
Temu, co zawiera ta ksi��ka, przy�wieca g��bokie przekonanie, które jako pierwszy sformu�owa� najprawdopodobniej Marek Rybarczyk, wspó�za�o�yciel olskiego Stowarzyszenia Public Relations i wieloletni przewodnicz�cy Rady Nadzorczej Stowarzyszenia: nie da si� dla PR napisa� „ksi��ki
kucharskiej”. To stwierdzenie powtarzali�my jak mantr� w wielu sytuacjach i, jak si� wydaje, z marnym rezultatem.
Adepci sztuki PR wci�� oczekuj� „przepisu na sukces”. I si� nie doczekaj�. Ka�dy dobry specjalista PR musi znale�� w�asn�, oryginaln� formu�� swojego dzia�ania, która b�dzie dostosowana do jego zalet intelektualnych i charakterologicznych, ale tak�e do wad - przecie� nikt nie jest od nich wolny. Dochodzenie do w�asnego stylu musi by� oczywi�cie wsparte g��bok� wiedz� na temat PR, obserwacj� pracy do�wiadczonych specjalistów, ale nie mo�e prowadzi� do podejmowania prób bezre? eksyjnego na�ladownictwa, bo to zawsze prowadzi do kl�ski zawodowej.
Wielu umiej�tno�ciom, które powinien mie� specjalista PR, musi towarzyszy� ponadprzeci�tna sprawno�� intelektualna. Wskazówk� do tego, jak zdobywa� po��dan� sprawno�� intelektualn�, tak przedstawi� Jacek Barlik - autor pierwszego w Polsce doktoratu na temat PR, jeden z czo�owych polskich praktyków - podczas zaj�� ze studentami we Wroc�awiu:
musicie interesowa� si� dodatkowo jak�� dyscyplin� poza PR - mo�ecie si� nawet uczy� suahili. Pod jednym warunkiem: �e po�wi�cicie na to 10.000 godzin…

SPIS TRE�CI

Wst�p
1. Zarz�dzanie informacjami
2. Public Relations w strukturze organizacji
3. Kryzys pierwotny i kryzys wtórny
4. Komunikacja wewn�trzna
5. Relacje z mass mediami
6. Dzia�anie antykryzysowe
7. Dzia�anie w kryzysie
8. Sytuacja kryzysowa w Banku Cz�stochowa SA
9. Lobbing

Zako�czenie
Bibliografia

Cena publikacji

49,90 PLN


Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt