Witold Tomasz Machura
Biografia:
Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UAM w Poznaniu (dzi� Wydzia� Nauk Politycznych i Dziennikarstwa).
Cz�onek-za�o�yciel Polskiego Towarzystwa Naukowego Prawa Prasowego, niegdy� uczestnik seminarium doktoranckiego w Zak�adzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu.
Dziennikarz (by�y cz�onek Stowarzyszenia Dziennikarzy RP, aktualnie cz�onek Towarzystwa Dziennikarskiego), prasoznawca oraz w�a�ciciel wydawnictwa naukowego.
Autor kilku monografii oraz kilkudziesi�ciu artyku�ów naukowych i popularnonaukowych. Redaktor ponad 200 publikacji innych autorów.
Redaktor naukowy serii prac zbiorowych Etyka w mediach oraz Media - IV w�adza a tak�e redaktor naczelny kwartalników: naukowego "Media i medioznawstwo" i spo�eczno-kulturalnego "Opolszczyzna".
Publikacje autora w Scriptorium:
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 1
SPIS TRE�CI
Krzysztof WO�NIAKOWSKIPolskie media uchod�cze na W�grzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia)
Anna SAKALOUSKAYARegulowanie...
Cena:
61,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Media i medioznawstwo nr 4 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Piotr BIELAWSKI, Katarzyna GIERE�O-KLIMASZEWSKAUstawa o zadaniach publicznych w dziedzinie us�ug medialnych - analiza i komentarz
ZAGRANICZNE...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI
Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej
Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena:
66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Opolszczyzna nr 1 z 2014 r.
SPIS TRE�CI
Od RedakcjiSPO�ECZE�STWOJad�, jad� nasi precz…NASZE WCZORAJ…Patroni naszych ulic: o Stanis�awie Ligoniu…I DZI�Dlaczego...
Sztuka skutecznej komunikacji w praktyce
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie [Piotr Szarszewski]
Magdalena DURZY�SKAPoj�cie public relations w �wiadomo�ci spo�ecznej. Badania empiryczne
Karolina KWAPISZWizerunek...
Sztuka - media - rozrywka
SPIS TRE�CI
WPROWADZENIE
Paulina WI�NIEWSKAEcha ideologii (anty)feministycznej we wspó�czesnej polszczy�nie
Mateusz BIECZY�SKISztuka a rozrywka....
Cena:
41,88 PLN
Teraz w promocji 30,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 2 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Piotr BIELAWSKI„Czwarta w�adza” w Polsce - �rodowisko dziennikarskie a scena polityczna
MEDIA LOKALNEZbigniew KOSIOROWSKILokalno��...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie [J. Sobczak]
STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Sztuka - media - rozrywka
SPIS TRE�CI
WPROWADZENIE
Paulina WI�NIEWSKAEcha ideologii (anty)feministycznej we wspó�czesnej polszczy�nie
Mateusz BIECZY�SKISztuka a rozrywka....
Cena:
41,88 PLN
Teraz w promocji 30,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 4 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Piotr BIELAWSKI, Katarzyna GIERE�O-KLIMASZEWSKAUstawa o zadaniach publicznych w dziedzinie us�ug medialnych - analiza i komentarz
ZAGRANICZNE...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie [J. Sobczak]
STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
SYCYLIA. Odkrywaj�c Trapani - cz. 1
Uwaga! publikacja zawiera ponad 100 unikalnych zdj�� miejsc i postaci, o których mowa w jej tre�ci.
Dost�pna tak�e w twardej ok�adce.
SPIS...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI
Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej
Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena:
66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Media i medioznawstwo nr 3 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Izabela �UKOWSKANowe media a komunikacja masowa
Mateusz M. BIECZY�SKISztuka. Emocja. Konsumpcja
Anna G�BALSKARodzina w dobie przemian....
Media i medioznawstwo nr 2(6/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI
Joanna TACZKOWSKADerogacja prawdy jako dobra prawnie chronionego na przyk�adzie regulacji prawa prasowego
POLSKI SYSTEM MEDIALNYMagdalena BORUCKAZaanga�owani?...
Wkrótce tego autora: