Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Politolog, medioznawca, wyk�adowca, dziennikarz. By�a wspó�w�a�cicielk� pierwszej w Polsce firmy skupiaj�cej dziennikarzy-freelancerów (Warszawa). Pracowa�a m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „�yciu”, RMF, a wcze�niej odby�a sta� w tygodniku „Na prze�aj”, praktyki dziennikarskie w Programie III Polskiego Radia.
Absolwentka Uniwersytetu Wroc�awskiego; Polsko-Ameryka�skiego Studium Komunikacji Spo�ecznej w Organizacji�i�Zarz�dzaniu afiliowanego przy Politechnice Wroc�awskiej i Central Connecticut State University; Studium Wiedzy o Krajach Rozwijaj�cych si� (Uniwersytet Warszawski).
Wyk�adowca Dolno�l�skiej Szko�y Wy�szej. Specjalizuje si� w politycznym komunikowaniu, marketingu, public relations i mediach. Prowadzi badania nad tworzeniem wizerunku politycznego w mediach, wp�ywem polityki na funkcjonowanie mediów - zw�aszcza publicznych. Autorka ksi��ki Rola telewizji w kszta�towaniu wizerunku politycznego. Studium mediatyzacji polityki na przyk��adzie wyborów prezydenckich w Polsce oraz tekstów poruszaj�cych problematyk� dotycz�c� komunikowania politycznego w mediach oraz funkcjonowania mediów.