Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Jacek Sobczak



Biografia:

Prawnik, prof. zw. dr hab. prawa, aktualnie pracownik Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej.

Autor licznych publikacji z zakresu prawa prasowego, prawa autorskiego i prawa w�asno��ci intelektualnej, prawa karnego i konstytucyjnego - w tym komentarza do Prawa Prasowego.

Przewodnicz�cy Rady Naukowej kwartalnika "Media i medioznawstwo".

S�dzia S�du Najwy�szego w stanie spoczynku.

Publikacje autora w Scriptorium:

Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom II)
SPIS TRE�CI Jacek SOBCZAKWitold SOBCZAKKrytyka osób pe�ni�cych funkcj� publiczn� a kontratyp znies�awienia Agnieszka DEMCZUKMedia vs. w�adze...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom III)
SPIS TRE�CI   WPROWADZENIEAniela SZCZEPANIKOWAMedia dla cz�owieka czy cz�owiek dla mediów?Sandra GWÓ�D�Uzale�niona wolno��....
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 1. Wybrane problemy teorii i praktyki
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE Jacek SOBCZAKManowce i z�udzenia normatywnej etyki dziennikarskiej Barbara ENDERTwórczo�� a samokreacja. Warto�� sposobem...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Wymiar sprawiedliwo�ci a media
SPIS TRE�CI Wst�p [J. Sobczak] Marlena WachDziennikarze a s�dy Jacek SobczakRelacje z procesów s�dowych a obowi�zek powstrzymania si� od formu�owania...
Cena: 55,00 PLN
Teraz w promocji 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 2. Religie w kontekstach i podtekstach
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Mateusz BIECZY�SKIO religii, prawie kanonicznym i wizerunkach Jacek SOBCZAKCzy istnieje islamskie zagro�enie dla Unii Europejskiej? Paulina...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
O profesjonalizacji dziennikarstwa
SPIS TRE�CI Wst�pRozdzia� I.Karin WAHL-JOERGENSENChallenges to journalistic professionalism: On technological change, boundary work and epistemologies of...
Cena: 65,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Cena: 68,80 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Cena: 68,80 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 10. Media - polityka - spo�ecze�stwo
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE [W. Machura] Paulina Maria WI�NIEWSKA�e�skie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w �rodkach spo�ecznej komunikacji Dominika...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [J. Sobczak] STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom I)
SPIS TRE�CI Ryszard KOWALCZYKMi�dzy komercj�, odpowiedzialno�ci� i etyk�. Media w perspektywie s�u�by spo�ecznej Maciej ULITAMoralno�� w...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 1
SPIS TRE�CI Krzysztof WO�NIAKOWSKIPolskie media uchod�cze na W�grzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) Anna SAKALOUSKAYARegulowanie...
Cena: 61,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom II)
SPIS TRE�CI Jacek SOBCZAKWitold SOBCZAKKrytyka osób pe�ni�cych funkcj� publiczn� a kontratyp znies�awienia Agnieszka DEMCZUKMedia vs. w�adze...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt