Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Autorzy:
Paulina Maria Wi�niewska (autor artykułu), Dominika Tr�bacz (autor artykułu), Daria Katarzyna Pary�a (autor artykułu), Witold Tomasz Machura (autor artykułu), Anna G�balska (autor artykułu), Jacek Sobczak (redaktor publikacji), Witold Tomasz Machura (redaktor publikacji)
Kategoria: ETYKA W MEDIACH
Ilość stron: 106
Numer ISBN: 978-83-62625-30-7
SPIS TRE�CI
WPROWADZENIE [W. Machura]
Paulina Maria WI�NIEWSKA
�e�skie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w �rodkach spo�ecznej komunikacji
Dominika TR�BACZ
Kulturowy i medialny wizerunek osób niepe�nosprawnych
Anna G�BALSKA
Wp�yw mediów na kszta�towanie si� postaw, osobowo�ci i relacji pomi�dzy cz�onkami rodziny. Zasadnicze problemy i mo�liwo�ci ich rozwi�zania
Paulina Maria WI�NIEWSKA
Zagro�enia zwi�zane ze stanowiskiem pracy nauczyciela w polskiej szkole w �rodkach komunikacji spo�ecznej online
Daria PARY�A
Oblicza brandingu
Publikacje Wydawnictwa Naukowego SCRIPTORIUM, wydane w latach: 20010-2012
NOTY O AUTORACH
Spisy tre�ci wszystkich dotychczasowych wyda� Etyki w mediach