Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Autorzy:
J�drzej Skrzypczak (redaktor publikacji)
Kategoria: MEDIA
Ilość stron: 312
Numer ISBN: 978-83-62625-86-4
SPIS TRE�CI
Wst�p
Cz�� I. Nowe w mediach. Nowe media
Rozdzia� I.
J�drzej Skrzypczak, Era “nowych mediów”
Rozdzia� II.
Jacek Sobczak, Ksenia Kakareko, Poprawno�� j�zykowa przekazu dziennikarskiego, a zjawisko tabloidyzacji �rodków spo�ecznego przekazu przekazu
Rozdzia� III.
Tadeusz Kononiuk, Zawód dziennikarza wobec wyzwa� determinizmu technologicznego i rynkowego
Rozdzia� IV.
Maria Go�da-Sobczak, Lokowanie produktu w audycjach telewizyjnych. Wymogi normatywne
Rozdzia� V.
o. Dariusz Dr��ek CSsR, Medialny ekosystem czasu wspó�istnienia tzw. mediów tradycyjnych i nowych. By mie� wybór „stolika”
Cz�� II. Próby regulacji nowych mediów
Rozdzia� VI.
Zbigniew Czachór, Dyskryminacja podatkowa kontentu elektronicznego nowych mediów w prawie i polityce Unii Europejskiej
Rozdzia� VII.
Jekatarina Afanasiewa (????????? ??????????), Regulation of Ukrainian media content distribution on the Internet
Cz�� III. Mowa nienawi�ci w nowych mediach
Rozdzia� VIII.
Bartosz Hordecki, „Mowa nienawi�ci w internecie” - konsekwencje unaukowienia terminu
Rozdzia� IX.
Marek Troszy�ski, Mowa nienawi�ci. W stron� standardu badawczego
Rozdzia� X.
Dominika Bychawska-Siniarska, Prawne instrumenty walki z mow� nienawi�ci
Rozdzia� XI.
Joanna Buchalska, Mowa nienawi�ci - odpowiedzialno�� administratorów strony za tre�ci umieszczone na stronie www
Rozdzia� XII.
Robert Grochowski, Wolno�� s�owa w obliczu mowy ekstremalnej
Rozdzia� XIII.
Maria �oszewska-O�owska, Zakaz posiadania i prezentowania przedmiotów zawieraj�cych tre�� propaguj�c� ustrój totalitarny lub nawo�uj�c� do nienawi�ci. Pomi�dzy rzeczywist� potrzeb�, nadwra�liwo�ci�, populizmem a racjonalnym dzia�aniem prawodawcy
Rozdzia� XIV.
Iryna Marynenko, Anecdote as an Insult
Rozdzia� XV.
Piotr Toczyski, List do redakcji - Hyde Park, napis na murze czy ogród? Czyj� przestrze� wspó�tworz� tre�ci u�ytkowników w polskim internecie?
Cz�� IV. Wybrane zagadnienia ochrony w�asno�ci intelektualnej w erze nowych mediów
Rozdzia� XVI.
Agnieszka Vetulani-C�giel, Prawo autorskie w Unii Europejskiej – wynik polityki unijnej czy lobbingu grup interesu?
Rozdzia� XVII.
Katarzyna Klafkowska-Wa�niowska, Regulacja dotycz�ce handlowych przekazów audiowizualnych w us�ugach na ��danie a nowe techniki reklamowe
Rozdzia� XVIII.
Krzysztof Felchner, Kontrola produkcji no�ników optycznych – postscriptum w dekad� obowi�zywania regulacji
Informacja o Autorach