Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Elwira Anna Bonis�awska



Biografia:

Absolwentka Wydzia�u Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, (magister politologii w zakresie polityki spo�ecznej). Doktorantka na tym Uniwersytecie. Uczestniczka ogólnopolskich konferencji naukowych, po�wi�conych problematyce dzieci i rodziny.

Publikacje: monografia autorska Wielodzietno�� we wspó�czesnych rodzinach polskich (SCRIPTORIUM, Pozna�-Opole 2010) oraz artyku�y w: Ma��e�stwo-Etyka-Ekonomia. Horode�ski R., Ozorowski E. (red), Bia�ystok 2007 r. a tak�e Dziecko-Etyka-Ekonomia. Horode�ski R, Ozorowski E. (red.), Bia�ystok 2008 r.

 

Publikacje autora w Scriptorium:

Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 6. Media odzwierciedleniem rzeczywisto�ci?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Leszek WI�NIEWSKILiberum veto w sprawie wieszania krzy�y w szkole? Elwira Anna BONIS�AWSKAKatastrofa pod Smole�skiem 2010 -...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Cena: 62,80 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 7. �wiat norm a codzienno��
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [Witold MACHURA] Daria PARY�APsychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej Robert GROCHOWSKIEuropejskie prawo i bezprawie na...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Cena: 68,80 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom I)
SPIS TRE�CI Ryszard KOWALCZYKMi�dzy komercj�, odpowiedzialno�ci� i etyk�. Media w perspektywie s�u�by spo�ecznej Maciej ULITAMoralno�� w...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 (9/III) z 2013 r.
SPIS TRE�CI  WOKÓ� ZJAWISKA (NAZYWANEGO) „GENDER” Barbara BOGACKAThe role of media in shaping gender and sexual identityPaulina Maria...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom III)
SPIS TRE�CI   WPROWADZENIEAniela SZCZEPANIKOWAMedia dla cz�owieka czy cz�owiek dla mediów?Sandra GWÓ�D�Uzale�niona wolno��....
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 2(10/III) z 2013 r.
SPIS TRE�CI TELEWIZJAWitold MACHURAOferta reklamowa o�rodka TVP w Opolu na tle ofert wybranych o�rodków regionalnych TVP (1) PRASAJoanna WITEK„Gazeta...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Wielodzietno�� we wsp�czesnych rodzinach polskich (Large families in contemporary Poland)
Ze Wst�pu:Warunki gospodarki wolnorynkowej czyni� trudnym zadaniem utrzymanie licznej rodziny.W okresie transformacji spo�eczno-ustrojowej w Polsce skala i...
Cena: 39,90 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt