Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Daria Katarzyna Pary�a



Biografia:

Doktorantka Uniwersytetu Wroc�awskiego (Wydzia� Nauk Spo�ecznych). Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji spo�ecznej Uniwersytetu Wroc�awskiego. Medioznawca, fotograf, prowadzi treningi interpersonalne. Wspó�pracuje z portalem trenerbiznesu.pl. Opublikowa�a artyku�y naukowe m.in. z zakresu dziennikarstwa �ledczego, psychologii komunikacji interpersonalnej, psychofizjologii odbierania reklam.

Zainteresowania badawcze: NLP, komunikacja mi�dzykulturowa w internecie, inteligencja emocjonalna, mowa cia�a, techniki efektywnego wywierania wp�ywu oraz techniki negocjacyjne i mediacyjne (ze szczególnym uwzgl�dnieniem mediacji rodzinnych i biznesowych).

Ma na swoim koncie tak�e debiut poetycki w "Nowej Okolicy Poetów" (2007) oraz wystawy fotografii (2008, 2009 i 2011).

Publikacje autora w Scriptorium:

Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Cena: 62,80 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 7. �wiat norm a codzienno��
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [Witold MACHURA] Daria PARY�APsychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej Robert GROCHOWSKIEuropejskie prawo i bezprawie na...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 2 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Piotr BIELAWSKI„Czwarta w�adza” w Polsce - �rodowisko dziennikarskie a scena polityczna MEDIA LOKALNEZbigniew KOSIOROWSKILokalno��...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 3 z 2011 r.
SPIS TRE�CI   Izabela �UKOWSKANowe media a komunikacja masowa Mateusz M. BIECZY�SKISztuka. Emocja. Konsumpcja Anna G�BALSKARodzina w dobie przemian....
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 10. Media - polityka - spo�ecze�stwo
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE [W. Machura] Paulina Maria WI�NIEWSKA�e�skie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w �rodkach spo�ecznej komunikacji Dominika...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i Medioznawstwo nr 1(5/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI Wojciech D�BRÓWKAWolno�� mediów w nauce Ko�cio�a katolickiego w uj�ciu normatywnym POLSKI SYSTEM MEDIALNYWitold T. MACHURANewsletter...
Cena: 35,00 PLN
więcej...
Skuteczne negocjacje w oparciu o wiedz�, osobowo�� i temperament
SPIS TRE�CI Rozdzia� I. Wst�p do negocjacji 1.1. BATNA. Od niej wszystko si� zaczyna 1.2. Przygotowania do biznesowego dialogu 1.3. Proces negocjacji 1.4....
Cena: 42,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom II)
SPIS TRE�CI Jacek SOBCZAKWitold SOBCZAKKrytyka osób pe�ni�cych funkcj� publiczn� a kontratyp znies�awienia Agnieszka DEMCZUKMedia vs. w�adze...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [J. Sobczak] STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt