Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Potrzeby psychiczne cz�owieka a reklama

Informacje o publikacji

Autorzy: Katarzyna Nadolska (autor monografii)
Kategoria: PEDAGOGIKA I PSYCHOLOGIA
Ilość stron: 106
Numer ISBN: 978-83-62625-12-3

Opis publikacji

Ze Wst�pu:
Któ� z nas nie wie czym jest reklama? Wed�ug s�ownika wyrazów obcych, reklam� nazwiemy ka�de rozpowszechnianie informacji o towarach - ich zaletach, warto�ci, miejscach i mo�liwo�ci nabycia(…) za pomoc� plakatów, og�osze� w mediach czy ustnej zach�ty do korzystania z jakich� us�ug lub nabywania okre�lonych produktów. Mo�na �mia�o zaryzykowa� twierdzenie, i� ka�dy cz�owiek styka si� z ni� na co dzie�.
Media zago�ci�y na sta�e w naszych domach. Jest ona tak powszechna, �e czasami nawet jej nie zauwa�amy. „Wciska si�” wsz�dzie i dotyka niemal wszystkich obszarów naszej rzeczywisto�ci. Towarzyszy nam na ulicy, w tramwaju, autobusie. Wkrada si� ukradkiem do naszych mieszka� za po�rednictwem radia, telewizji i internetu. Kupujemy j� w gazetach, dostajemy „gratis” w broszurach reklamowych.
Irytuje nas ogl�danie filmów, których oko�o jedn� trzeci� emitowanego czasu stanowi� ró�nego rodzaju reklamy. Nawet sprawdzaj�c swoj� poczt� e-mail, czy przegl�daj�c strony www, nara�eni jeste�my na ró�nego rodzaju reklamy online i offline, które wr�cz utrudni� nam szybkie uzyskanie ��danych informacji.

 

SPIS TRE�CI

Wst�p

Rozdzia� I.
Reklama
1.1. Definicja reklamy
1.2. Rodzaje i formy reklam
1.3. Cele reklamy
1.4. Funkcje reklamy
1.5. J�zyk reklamy
1.6. Etyka w reklamie

Rozdzia� II.
Potrzeby psychiczne cz�owieka
2.1. Definicja poj�cia „potrzeba psychiczna”
2.2. Potrzeby psychicznego doros�ego cz�owieka
2.3. Potrzeby psychiczne m�odzie�y i dzieci

Rozdzia� III.
Osobowo�� klienta a reklama
3.1. Definicja poj�cia „osobowo�� nabywcy”
3.2. Typy klientów

Rozdzia� IV.
Emocje sk�adnikiem przekazu reklamowego
4.1. Definicja emocji

Rozdzia� V.
Oddzia�ywanie reklamy na klienta
5.1. Wp�yw reklamy na doros�ych
5.2. Wp�yw reklamy na m�odzie�
5.3. Wp�yw reklamy na dzieci

Rozdzia� VI.
Reklama bazuj�ca na potrzebach psychicznych cz�owieka i maj�ca wp�yw na jego zachowanie
6.1. Materia�, metody i sposoby bada�
6.2. Analiza wybranych reklam
6.2.1. Reklamy �rodków czysto�ci i sprz�tu gospodarstwa domowego
6.2.2. Reklamy artyku�ów spo�ywczych i u�ywek
6.2.3. Reklamy kosmetyków
6.2.4. Reklamy samochodów
6.2.5. Reklamy leków
6.2.6. Reklamy us�ug
6.2.7. Reklamy ksi��ek, dzienników i czasopism
6.3. Podsumowanie

Zako�czenie

Bibliografia

Cena publikacji

47,00 PLN


Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt