Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik
Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1
Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja
Doktor nauk ekonomicznych (praca doktorska na temat Internet PR polskich przedsi�biorstw), adiunkt Instytutu Neofilologii i Komunikacji Spo�ecznej Politechniki Koszali�skiej.
Autorka monografii Internet Public Relations. Polskie realia dzia�a� public relations w Sieci (Koszalin 2010). W pracy zawodowej koncentruje si� g�ównie na etyce PR, kryzysowym PR, Internet PR i politycznym PR. Obecnie pe�ni funkcj� wiceprezesa Zarz�du Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od lipca 2010 roku zasiada w Radzie Etyki Public Relations. Jest cz�onkiem Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Public Relations, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Spo�ecznej oraz Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego.
Z obszarem komunikacji spo�ecznej w sposób naukowy i praktyczny zwi�zana od 1996 roku. Prowadzi dzia�alno�� doradczo-szkoleniow�, jest trenerem w obszarze komunikacji.
Cz�onkini Rady Naukowej kwartalnika "Media i medioznawstwo".