Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak



Biografia:

Absolwentka studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu (dysertacja po�wi�cona perswazji i manipulacji w telewizyjnych serwisach informacyjnych), absolwentka filologii polskiej na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM w Poznaniu i w Mazowieckiej Wy�szej Szkole Humanistyczno-Pedagogicznej w �owiczu. Uko�czy�a tak�e podyplomowe studia dziennikarskie na Wydziale Nauk Spo�ecznych UAM.

W przesz�o�ci m.in. korespondentka TVP, dziennikarka „G�osu Wielkopolskiego”. Od 2002 r. wyk�adowca UAM na filologii polskiej (specjalizacja: dziennikarska, komunikacja medialna i dziennikarstwo, reklama i kreowanie wizerunku).

Zainteresowania badawcze: kompozycja wspó�czesnej informacji (ze szczególnym uwzgl�dnieniem telewizyjnej), perswazja i manipulacja w telewizyjnych serwisach informacyjnych, gatunki dziennikarskie dawniej i dzi�.

Publikacje autora w Scriptorium:

Etyka w mediach vol. 7. �wiat norm a codzienno��
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [Witold MACHURA] Daria PARY�APsychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej Robert GROCHOWSKIEuropejskie prawo i bezprawie na...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [J. Sobczak] STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Rzeczywisto�� a obraz rzeczywisto�ci. Telewizyjne magazyny informacyjne w Polsce w procesie manipulacji i perswazji (2004-2007)
nak�ad wyczerpany SPIS TRE�CI Wst�p Rozdzia� I. Problemy podstawowe1. Znaczenie telewizji w Polsce jako �rodka komunikowania2. Magazyny informacyjne...
Cena: 0,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt