Paulina Maria Wi�niewska
Biografia:
Doktor nauk humanistycznych, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, magister filologii polskiej i germa�skiej (1987 i 2003).
Dziennikarka prasowa i telewizyjna (TVP Pozna�), nauczycielka, lektorka; autorka publikacji prasowych (artyku�ów, reporta�y, felietonów) i t�umacze�, zamieszczanych w dziennikach ("Dziennik Pozna�ski", "Express Pozna�ski"), tygodnikach ("Wprost") i miesi�cznikach ("Murator") oraz ksi��ki Hacker mózgu (G&P 2000).
Pracuje w Wy�szej Szkole Handlu i Us�ug w Poznaniu oraz w jest zast�pc� red. nacz. magazynu "My50+", wychodz�cego w Poznaniu.
Publikacje autora w Scriptorium:
Media i medioznawstwo nr 2(6/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI
Joanna TACZKOWSKADerogacja prawdy jako dobra prawnie chronionego na przyk�adzie regulacji prawa prasowego
POLSKI SYSTEM MEDIALNYMagdalena BORUCKAZaanga�owani?...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie [J. Sobczak]
STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Media i medioznawstwo nr 2 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Piotr BIELAWSKI„Czwarta w�adza” w Polsce - �rodowisko dziennikarskie a scena polityczna
MEDIA LOKALNEZbigniew KOSIOROWSKILokalno��...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI
Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej
Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena:
66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 3 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Izabela �UKOWSKANowe media a komunikacja masowa
Mateusz M. BIECZY�SKISztuka. Emocja. Konsumpcja
Anna G�BALSKARodzina w dobie przemian....
Sztuka - media - rozrywka
SPIS TRE�CI
WPROWADZENIE
Paulina WI�NIEWSKAEcha ideologii (anty)feministycznej we wspó�czesnej polszczy�nie
Mateusz BIECZY�SKISztuka a rozrywka....
Cena:
41,88 PLN
Teraz w promocji 30,00 PLN
więcej...