Anna G�balska
Biografia:
Doktorantka teologii w zakresie teologii �rodków spo�ecznego przekazu (od 2009 r.) Absolwentka Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie kardyna�a Stefana Wyszy�skiego w Warszawie.
Obszary jej zainteresowa� naukowych: etyczne aspekty funkcjonowania �rodków spo�ecznego przekazu, wp�yw mediów na cz�owieka, ewangelizacja w relacji do mediów, wychowanie do mass mediów.
Publikacje autora w Scriptorium:
Media i medioznawstwo nr 4 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Piotr BIELAWSKI, Katarzyna GIERE�O-KLIMASZEWSKAUstawa o zadaniach publicznych w dziedzinie us�ug medialnych - analiza i komentarz
ZAGRANICZNE...
Media i medioznawstwo nr 2(6/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI
Joanna TACZKOWSKADerogacja prawdy jako dobra prawnie chronionego na przyk�adzie regulacji prawa prasowego
POLSKI SYSTEM MEDIALNYMagdalena BORUCKAZaanga�owani?...
Media i medioznawstwo nr 3 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Izabela �UKOWSKANowe media a komunikacja masowa
Mateusz M. BIECZY�SKISztuka. Emocja. Konsumpcja
Anna G�BALSKARodzina w dobie przemian....