Daria Katarzyna Pary�a
Biografia:
Doktorantka Uniwersytetu Wroc�awskiego (Wydzia� Nauk Spo�ecznych). Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji spo�ecznej Uniwersytetu Wroc�awskiego. Medioznawca, fotograf, prowadzi treningi interpersonalne. Wspó�pracuje z portalem trenerbiznesu.pl. Opublikowa�a artyku�y naukowe m.in. z zakresu dziennikarstwa �ledczego, psychologii komunikacji interpersonalnej, psychofizjologii odbierania reklam.
Zainteresowania badawcze: NLP, komunikacja mi�dzykulturowa w internecie, inteligencja emocjonalna, mowa cia�a, techniki efektywnego wywierania wp�ywu oraz techniki negocjacyjne i mediacyjne (ze szczególnym uwzgl�dnieniem mediacji rodzinnych i biznesowych).
Ma na swoim koncie tak�e debiut poetycki w "Nowej Okolicy Poetów" (2007) oraz wystawy fotografii (2008, 2009 i 2011).
Publikacje autora w Scriptorium:
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI
Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej
Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena:
66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Media i medioznawstwo nr 2 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Piotr BIELAWSKI„Czwarta w�adza” w Polsce - �rodowisko dziennikarskie a scena polityczna
MEDIA LOKALNEZbigniew KOSIOROWSKILokalno��...
Media i medioznawstwo nr 3 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Izabela �UKOWSKANowe media a komunikacja masowa
Mateusz M. BIECZY�SKISztuka. Emocja. Konsumpcja
Anna G�BALSKARodzina w dobie przemian....
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI
Wprowadzenie [J. Sobczak]
STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...