Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Piotr Bielawski



Biografia:

Doktor nauk ekonomicznych, mgr filologii polskiej. Absolwent Podyplomowego Polsko-Ameryka�skiego Studium Komunikacji Spo�ecznej w Organizacji i Zarz�dzaniu (Politechnika Wroc�awska, Uniwersytet Wroc�awski, Uniwersytet Stanowy w Connecticut - USA).

W latach 1998-1999 cz�onek Zarz�du Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od 1995 r. do 2000 dyrektor Departamentu Public Relations i rzecznik prasowy KGHM Polska Mied� SA, 2001-2003 dyr. ds. informacji i rzecznik prasowy Telefonii Dialog SA. Dziennikarz: by� m.in. redaktorem naczelnym magazynu „Raport Dolno�l�ski”, pracowa� w TVP Wroc�aw oraz rozg�o�ni Polskiego Radia we Wroc�awiu. Publikowa� w prasie polonijnej (USA, Kanada).

By�y adiunkt i kierownik Zak�adu PR w Dolno�l�skiej Szkole Wy�szej. Cz�onek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich oraz przewodnicz�cy Rady Programowej TVP Wroc�aw, a takze cz�onek-za�o�yciel Akademii Ekspertów Public Relations.

Zmar� we wrze�niu 2012 r.

Publikacje autora w Scriptorium:

Media i medioznawstwo nr 4 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Piotr BIELAWSKI, Katarzyna GIERE�O-KLIMASZEWSKAUstawa o zadaniach publicznych w dziedzinie us�ug medialnych - analiza i komentarz ZAGRANICZNE...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Media publiczne. System medialny w Polsce - pytania i dezyderaty
Ze Wst�pu:W �rodowisku dziennikarskim i medioznawczym trwa od wielu lat dyskusja nad po��danym kszta�tem mediów publicznych. Ta ksi��ka jest...
Cena: 67,80 PLN
więcej...
Public relations: zarz�dzanie informacjami
Ze Wst�pu do publikacji:Temu, co zawiera ta ksi��ka, przy�wieca g��bokie przekonanie, które jako pierwszy sformu�owa� najprawdopodobniej Marek...
Cena: 49,90 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [J. Sobczak] STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 1
SPIS TRE�CI Krzysztof WO�NIAKOWSKIPolskie media uchod�cze na W�grzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) Anna SAKALOUSKAYARegulowanie...
Cena: 61,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Cena: 68,80 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 2 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Piotr BIELAWSKI„Czwarta w�adza” w Polsce - �rodowisko dziennikarskie a scena polityczna MEDIA LOKALNEZbigniew KOSIOROWSKILokalno��...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt