Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Joanna Taczkowska-Olszewska



Biografia:

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, kierownik Zak�adu Komunikacji Spo�ecznej Wy�szej Szko�y Kultury Spo�ecznej i Medialnej w Toruniu oraz adiunkt w INP i Katedrze Dziennikarstwa Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, cz�onek Rady Konsultacyjnej Centrum Monitoringu Wolno�ci Prasy.

Autorka analiz i ekspertyz z zakresu prawa prasowego, w tym projektu prawa prasowego przygotowanego na zlecenie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich oraz monografii: Autoryzacja wypowiedzi (2008), Kategorie wypowiedzi i ich ochrona (2008) oraz Zawód - dziennikarz. Regulacje prawne wybranych pa�stw europejskich w dobie nowych technologii komunikacyjnych (2011).

Autorka kilkudziesi�ciu artyku�ów, w tym: Dzia�alno�� �ledcza dziennikarzy a nadu�ycie prawa do informacji [w:] News i dziennikarstwo �ledcze wobec wyzwa� XXI wieku (2010); Odpowiedzialno�� deliktowa dziennikarzy w prawie francuskim. „Pa�stwo i Prawo” (2010), Post�powanie s�dowe w zwi�zku z rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji jako element kampanii wyborczej. „Przegl�d Politologiczny” (2009); Udzia� w debacie publicznej jako okoliczno�� wy��czaj�ca ochron� prywatno�ci [w:] Europa XXI wieku. Perspektywy i uwarunkowania rozwoju (2008), Dziennikarstwo. Status zawodu [w:] (Do)Wolne media, (2008); Prawnokarne gwarancje realizacji konstytucyjnej zasady tajnego g�osowania. Negatywne i pozytywne obowi�zki pa�stwa i obywatela [w:] Przemiany prawa wyborczego - do�wiadczenia nowych demokracji (2007).

Publikacje autora w Scriptorium:

Media i medioznawstwo nr 2(6/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI Joanna TACZKOWSKADerogacja prawdy jako dobra prawnie chronionego na przyk�adzie regulacji prawa prasowego POLSKI SYSTEM MEDIALNYMagdalena BORUCKAZaanga�owani?...
Cena: 35,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom II)
SPIS TRE�CI Jacek SOBCZAKWitold SOBCZAKKrytyka osób pe�ni�cych funkcj� publiczn� a kontratyp znies�awienia Agnieszka DEMCZUKMedia vs. w�adze...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Jawno�� �ycia publicznego
Spis tre�ci TRANSPARENTNO�� �YCIA PUBLICZNEGOWies�aw Jasi�skiRola sygnalistów w obrocie gospodarczymJacek SobczakOchrona tajemnic zawodowych...
Cena: 62,00 PLN
więcej...
Zaw�d-dziennikarz. Regulacje prawne wybranych pa�stw europejskich w dobie nowych technologii komunikacyjnych
Z Rozdzia�u I ksi��ki:W �wietle obowi�zuj�cych w Polsce regulacji za dziennikarza uznaje si� tylko te osoby, które ��czy okre�lona relacja...
Cena: 48,80 PLN
więcej...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt