Książki K. Łozińskiego i P. Rachtana "Raport gęgaczy" oraz K. Łozińskiego "Życie pod wiatr", można nabyć w następujących księgarniach:
Naukowej (Warszawa), Lexicon (Warszawa),
Wiejska 14 (Warszawa), Bookszpan (Warszawa), Profit (Warszawa), Wolne Słowo (Katowice), Przy Fredry (Poznań), Wiedza (Kielce), Bumerang (Gdańsk, Targ Węglowy 1), Tania Książka (Białystok) oraz Odkrywcy (Łódź)

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Robert Grochowski



Biografia:

Doktor nauk humanistycznych z zakresu politologii, filozof. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie reklamy i promocji w INPiD UAM w Poznaniu.
Aktualnie prowadzi badania dotyczące prawa, etyki, historii i oddziaływania (psychologii) środków społecznego przekazu oraz komunikowania masowego na terenie Polski i Grecji.
Przygotowuje rozprawę habilitacyjną zatytułowaną Reklama w systemie prawnym Unii Europejskiej.
Członek-założyciel Polskiego Towarzystwa Naukowego Prawa Prasowego. Prowadził wykłady w Collegium Europaeum Gnesnense UAM, Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu, na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM oraz w WSKSiM w Toruniu.

Autor licznych publikacji dotyczących tematyki środków społecznego przekazu oraz bezpieczeństwa państwa, w tym dwóch książek odnoszących się do problematyki reklamy: Granice prawne i etyczne reklamy w ustawodawstwie krajowym i europejskim oraz Proces komunikacyjny w dyskursie reklamowym - specyfika i skutki.

Wśród artykułów jego autorstwa wymienić można: Anachroniczne prawo reklamy wyrobów tytoniowych w Niemczech, Europejska reklama i towarzysząca jej nienawiść, Udokumentowana i nieznana historia reklamy, A commercial and accompanying it eroticism, Gefahren, die aus der Verwendung der Hassrede hervorgehen, die in den Werbemitteilungen enthalten ist oraz kilkadziesiąt innych.

Zainteresowania naukowe: etyka, prawo, psychologia, socjologia i historia środków społecznego przekazu; etyka dziennikarska; komunikacja społeczna i interpersonalna; polityka; metodologia; filozofia; retoryka i erystyka; system prawny, struktura, historia i znaczenie UE; kreteńskie pismo linearne A i B; początki starożytnej kultury europejskiej; ochrona i bezpieczeństwo praw człowieka

Publikacje autora w Scriptorium:

Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TREŚCI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Paweł CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Proces komunikacyjny w dyskursie reklamowym - specyfika i skutki
SPIS TREŚCI CZĘŚĆ TEORETYCZNA Wstęp Rozdział IReklama jako zjawisko społeczne1.1. Historia reklamy1.2. Definicje reklamy1.3. Cele i funkcje komunikatu...
Cena: 49,72 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 (9/III) z 2013 r.
SPIS TREŚCI  WOKÓŁ ZJAWISKA (NAZYWANEGO) „GENDER” Barbara BOGACKAThe role of media in shaping gender and sexual identityPaulina Maria...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Kilka zagadnień politologicznych
SPIS TREŚCI Wprowadzenie I. Rola partii politycznych w parlamentarnym systemie ustrojowym II. Prawne instrumenty działania opozycji parlamentarnej i ich skuteczność...
Cena: 45,00 PLN
Teraz w promocji 15,00 PLN
więcej...
Prawo i etyka reklamy
SPIS TREŚCI   Wykaz skrótów   Wstęp   Rozdział I. Reklama jako zjawisko społeczne 1. Historia reklamy 2. Definicje reklamy 3....
Cena: 77,00 PLN
więcej...
Granice prawne i etyczne reklamy w ustawodawstwie krajowym i europejskim (oprawa miękka)
POSŁOWIE Przekaz reklamowy to przede wszystkim forma działań marketingowych, umożliwiająca poinformowanie potencjalnego konsumenta o towarze, jego zaletach...
Cena: 66,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 1. Wybrane problemy teorii i praktyki
SPIS TREŚCI WPROWADZENIE Jacek SOBCZAKManowce i złudzenia normatywnej etyki dziennikarskiej Barbara ENDERTwórczość a samokreacja. Wartość sposobem...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 4. Człowiek jako podmiot norm i wartości
SPIS TREŚCI Wprowadzenie Leszek WIŚNIEWSKIRealizacja w praktyce konstytucyjnych wolności i praw jednostki Barbara MAZURKIEWICZPolityk w internecie czyli (political)...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 6. Media odzwierciedleniem rzeczywistości?
SPIS TREŚCI Wprowadzenie Leszek WIŚNIEWSKILiberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? Elwira Anna BONISŁAWSKAKatastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media - czwarta władza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskować można z zawartości książki, na miejsce i rolę mediów w Polsce składają się różnorakie, czasami wzajemnie przenikające...
Cena: 62,80 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 7. Świat norm a codzienność
SPIS TREŚCI Wprowadzenie [Witold MACHURA] Daria PARYŁAPsychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej Robert GROCHOWSKIEuropejskie prawo i bezprawie na...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt Alexis Sanchez Jersey http://www.arsenalplayershop.com http://www.ncaaplayershop.com Eddie Lacy Jersey http://www.realmadridplayershop.com lagalaxy soccer shop mls player shop uefa club jersey national soccer shirt usa soccer player shop hockey throwback shop 16/17 juventus jersey shop penguins player shop blackhawks player gear blues player shop 16/17 atletico madrid jersey shop capitals player shop marian hossa jersey andrew shaw jersey clark griswold jersey patrick kane jersey duncan keith jersey jonathan toews jersey Artemi Panarin Jersey 2017 saint germain jersey barcelona jersey 16/17 16/17 Manchester United jersey 16/17 Real Madrid jersey 2017 inter milan jersey 16/17 bayern munchen jersey shop hockey jersey canadiens player jersey anaheim ducks player shop mlb player shop lakings player store lakings player shop

Ergobaby Pas Cher | Louboutin Pas Cher | Canada Goose Pas Cher