Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Robert Grochowski



Biografia:

Doktor nauk humanistycznych z zakresu politologii, filozof. Uko�czy� równie� studia podyplomowe w zakresie reklamy i promocji w INPiD UAM w Poznaniu.
Aktualnie prowadzi badania dotycz�ce prawa, etyki, historii i oddzia�ywania (psychologii) �rodków spo�ecznego przekazu oraz komunikowania masowego na terenie Polski i Grecji.
Przygotowuje rozpraw� habilitacyjn� zatytu�owan� Reklama w systemie prawnym Unii Europejskiej.
Cz�onek-za�o�yciel Polskiego Towarzystwa Naukowego Prawa Prasowego. Prowadzi� wyk�ady w Collegium Europaeum Gnesnense UAM, Wy�szej Szkole Bezpiecze�stwa w Poznaniu, na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM oraz w WSKSiM w Toruniu.

Autor licznych publikacji dotycz�cych tematyki �rodków spo�ecznego przekazu oraz bezpiecze�stwa pa�stwa, w tym dwóch ksi��ek odnosz�cych si� do problematyki reklamy: Granice prawne i etyczne reklamy w ustawodawstwie krajowym i europejskim oraz Proces komunikacyjny w dyskursie reklamowym - specyfika i skutki.

W�ród artyku�ów jego autorstwa wymieni� mo�na: Anachroniczne prawo reklamy wyrobów tytoniowych w Niemczech, Europejska reklama i towarzysz�ca jej nienawi��, Udokumentowana i nieznana historia reklamy, A commercial and accompanying it eroticism, Gefahren, die aus der Verwendung der Hassrede hervorgehen, die in den Werbemitteilungen enthalten ist oraz kilkadziesi�t innych.

Zainteresowania naukowe: etyka, prawo, psychologia, socjologia i historia �rodków spo�ecznego przekazu; etyka dziennikarska; komunikacja spo�eczna i interpersonalna; polityka; metodologia; filozofia; retoryka i erystyka; system prawny, struktura, historia i znaczenie UE; krete�skie pismo linearne A i B; pocz�tki staro�ytnej kultury europejskiej; ochrona i bezpiecze�stwo praw cz�owieka

Publikacje autora w Scriptorium:

Kilka zagadnie� politologicznych
SPIS TRE�CI Wprowadzenie I. Rola partii politycznych w parlamentarnym systemie ustrojowym II. Prawne instrumenty dzia�ania opozycji parlamentarnej i ich skuteczno��...
Cena: 45,00 PLN
więcej...
Prawo i etyka reklamy
SPIS TRE�CI   Wykaz skrótów   Wst�p   Rozdzia� I. Reklama jako zjawisko spo�eczne 1. Historia reklamy 2. Definicje...
Cena: 77,00 PLN
więcej...
Granice prawne i etyczne reklamy w ustawodawstwie krajowym i europejskim (oprawa mi�kka)
POS�OWIE Przekaz reklamowy to przede wszystkim forma dzia�a� marketingowych, umo�liwiaj�ca poinformowanie potencjalnego konsumenta o towarze, jego zaletach...
Cena: 66,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 1. Wybrane problemy teorii i praktyki
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE Jacek SOBCZAKManowce i z�udzenia normatywnej etyki dziennikarskiej Barbara ENDERTwórczo�� a samokreacja. Warto�� sposobem...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 4. Cz�owiek jako podmiot norm i warto�ci
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Leszek WI�NIEWSKIRealizacja w praktyce konstytucyjnych wolno�ci i praw jednostki Barbara MAZURKIEWICZPolityk w internecie czyli...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 6. Media odzwierciedleniem rzeczywisto�ci?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Leszek WI�NIEWSKILiberum veto w sprawie wieszania krzy�y w szkole? Elwira Anna BONIS�AWSKAKatastrofa pod Smole�skiem 2010 -...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Cena: 62,80 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 7. �wiat norm a codzienno��
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [Witold MACHURA] Daria PARY�APsychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej Robert GROCHOWSKIEuropejskie prawo i bezprawie na...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Proces komunikacyjny w dyskursie reklamowym - specyfika i skutki
SPIS TRE�CI CZʦ� TEORETYCZNA Wst�p Rozdzia� IReklama jako zjawisko spo�eczne1.1. Historia reklamy1.2. Definicje reklamy1.3. Cele i funkcje komunikatu...
Cena: 49,72 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 (9/III) z 2013 r.
SPIS TRE�CI  WOKÓ� ZJAWISKA (NAZYWANEGO) „GENDER” Barbara BOGACKAThe role of media in shaping gender and sexual identityPaulina Maria...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt