Książki K. Łozińskiego i P. Rachtana "Raport gęgaczy" oraz K. Łozińskiego "Życie pod wiatr", można nabyć w następujących księgarniach:
Naukowej (Warszawa), Lexicon (Warszawa),
Wiejska 14 (Warszawa), Bookszpan (Warszawa), Profit (Warszawa), Wolne Słowo (Katowice), Przy Fredry (Poznań), Wiedza (Kielce), Bumerang (Gdańsk, Targ Węglowy 1), Tania Książka (Białystok) oraz Odkrywcy (Łódź)

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Public relations: zarządzanie informacjami

Informacje o publikacji

Autorzy: Piotr Bielawski (autor monografii)
Kategoria: PUBLIC RELATIONS
Ilość stron: 182
Numer ISBN: 978-83-62625-14-7

Opis publikacji

Ze Wstępu do publikacji:
Temu, co zawiera ta książka, przyświeca głębokie przekonanie, które jako pierwszy sformułował najprawdopodobniej Marek Rybarczyk, współzałożyciel olskiego Stowarzyszenia Public Relations i wieloletni przewodniczący Rady Nadzorczej Stowarzyszenia: nie da się dla PR napisać „książki
kucharskiej”. To stwierdzenie powtarzaliśmy jak mantrę w wielu sytuacjach i, jak się wydaje, z marnym rezultatem.
Adepci sztuki PR wciąż oczekują „przepisu na sukces”. I się nie doczekają. Każdy dobry specjalista PR musi znaleźć własną, oryginalną formułę swojego działania, która będzie dostosowana do jego zalet intelektualnych i charakterologicznych, ale także do wad - przecież nikt nie jest od nich wolny. Dochodzenie do własnego stylu musi być oczywiście wsparte głęboką wiedzą na temat PR, obserwacją pracy doświadczonych specjalistów, ale nie może prowadzić do podejmowania prób bezrefl eksyjnego naśladownictwa, bo to zawsze prowadzi do klęski zawodowej.
Wielu umiejętnościom, które powinien mieć specjalista PR, musi towarzyszyć ponadprzeciętna sprawność intelektualna. Wskazówkę do tego, jak zdobywać pożądaną sprawność intelektualną, tak przedstawił Jacek Barlik - autor pierwszego w Polsce doktoratu na temat PR, jeden z czołowych polskich praktyków - podczas zajęć ze studentami we Wrocławiu:
musicie interesować się dodatkowo jakąś dyscypliną poza PR - możecie się nawet uczyć suahili. Pod jednym warunkiem: że poświęcicie na to 10.000 godzin…

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Zarządzanie informacjami
2. Public Relations w strukturze organizacji
3. Kryzys pierwotny i kryzys wtórny
4. Komunikacja wewnętrzna
5. Relacje z mass mediami
6. Działanie antykryzysowe
7. Działanie w kryzysie
8. Sytuacja kryzysowa w Banku Częstochowa SA
9. Lobbing

Zakończenie
Bibliografia

Cena publikacji

49,90 PLN


Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt Alexis Sanchez Jersey http://www.arsenalplayershop.com http://www.ncaaplayershop.com Eddie Lacy Jersey http://www.realmadridplayershop.com lagalaxy soccer shop mls player shop uefa club jersey national soccer shirt usa soccer player shop hockey throwback shop 16/17 juventus jersey shop penguins player shop blackhawks player gear blues player shop 16/17 atletico madrid jersey shop capitals player shop marian hossa jersey andrew shaw jersey clark griswold jersey patrick kane jersey duncan keith jersey jonathan toews jersey Artemi Panarin Jersey 2017 saint germain jersey barcelona jersey 16/17 16/17 Manchester United jersey 16/17 Real Madrid jersey 2017 inter milan jersey 16/17 bayern munchen jersey shop hockey jersey canadiens player jersey anaheim ducks player shop mlb player shop lakings player store lakings player shop

Ergobaby Pas Cher | Louboutin Pas Cher | Canada Goose Pas Cher